V případě reklamce zboží nás prosím kontaktujte telefonicky nebo mailem.
Zboží odešlete na naší adresu: Tomáš Betlach, Jabloňová 1689/10, Karviná, 733 01, Tel.: 725 700 825, E-mail: info@pujcovna-obojku.cz
Do balíku přiložte kopii dokladu o koupi a průvodní dopis, který obsahuje:
Firma Dogtrace vyrábí opravdu kvalitní výrobky.
Protože se skoro vůbec nekazí tak na ně zvedla záruku ze zákonných 24 měsíců na 36 měsiců. Cokoliv se však muže někdy pokazit.
Dříve, než budete považovat zařízení za vadné, postupujte nejprve podle Návodu k použití – odstraňování problémů nebo našeho reklamačního desatera.
- Poradce při potížích - D-control
- Poradce při potížích - D-mute
- Poradce při potížích - D-fence kontrola smyčky anténního drátu
- Poradce při potížích - D-fence přijímač
- Poradce při potížích - D-fence generátor
Pokud i po těchto krocích shledáte, že zařízení má technickou závadu, kontaktujte nás.
Telefonicky nebo mailem na info@pujcovna-obojku.cz nebo 725 700 825.
Pokusím se Vám poradit jak vyřešit Váš problém bez reklamace.
Všechny elektronické obojky se posílají na adresu: (Na této adrese se nachází Servis Dogtrace – záruční i pozáruční)
VNT electronics s.r.o.
Dvorská 605
563 01 Lanškroun
Odborná technická podpora:
PO – Pá: 8:00 – 16:00
Tel. 730 893 827 nebo mail reklamace@dogtrace.cz kde Vám ochotně poradí paní Denisa Applová.
Při zasílání zboží do servisu viditelně balík označte nápisem „reklamace“.
Při uplatnění reklamace na zboží je kupující povinen dodat: čisté zboží (bez tkaných a plastových řemenů), které je předmětem reklamace, v souladu s dokladem, prokazujícím vlastnické právo k tomuto zboží a průvodní dopis, který obsahuje:
Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu ode dne doručení reklamovaného zboží, v některých případech dle předchozí domluvy s kupujícím. Standardní reklamace zde trvá cca 1-5 dní.
Jen upozorňujeme, že zboží předložené k reklamaci musí být řádně vyčištěno.
Reklamační oddělení je oprávněno odmítnout převzetí zboží k reklamačnímu řízení, jestliže nebude splňovat zásady obecné hygieny.
Pokud řemen přijímače není předmětem reklamace, neposílejte ho společně s reklamovaným zbožím.