1. VÝBĚR ZBOŽÍ
2. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ
3. DORUČENÍ A PŘEVZETÍ ZBOŽÍ (poštovné)
4. PLATBA ZA ZBOŽÍ
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (Vrácení zboží)
6. REKLAMACE ZBOŽÍ (odpovědnost za vady zboží, záruka)
7. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
8. OCHRANA OSOBNÍCH DAT
9. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
V našem internetovém obchodě www.pujcovna-obojku.cz můžete velmi výhodně nakoupit elektronické výcvikové obojky, protištěkací obojky, elektronické neviditelné ploty a další vybrané zboží.
Elektronické výcvikové obojky a protištěkaci obojky si můžete zapůjčit na našem webu www.pujcovna-obojku.cz
U každého výrobku je možné otevřít "detail výrobku", kde jsou uvedeny bližší informace jako cena, termín dodání, podrobný popis a parametry výrobku. Tyto informace jsou doplněny fotografií výrobku s možností zvětšeného náhledu.
Po dokončení výběru zboží ho vložte do košíku, vyplňte jednoduchý formulář, ve kterém uveďte vaši přesnou adresu a způsob úhrady. Tyto údaje jsou nezbytné pro řádné a včasné vyřízení vaši objednávky. Tyto údaje jsou zpracovávány pouze v rámci obchodu www.pujcovna-obojku.cz a nejsou nikdy poskytovány třetím osobám.
Potvrzení objednávky vám bude zasláno na uvedený e-mail. V den expedice objednaného zboží obdržíte e-mail o zaslání zboží poštou. Pokud budou v objednávce nějaké nesrovnalosti, budeme vás kontaktovat telefonem. Objednávky vyřizujeme většinou do 1 pracovního dne. U některého zboží, které není skladem, se může doba vyřízení objednávky prodloužit. O této skutečnosti vás budeme informovat.
Máte zájem o některý výrobek, ale raději byste si zboží objednali telefonicky než po internetu a zároveň si o něm zjistili ještě další doplňující informace? Neváhejte nás prosím kontaktovat na telefonním čísle: 725 700 825 a my vaši objednávku rádi vyřídíme také po telefonu.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných osobních údajů a náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy (faktury). Důležité je pro nás také telefonní číslo a případně i e-mail.
Podle Občanského zákoníku je každá objednávka závazná. Odesláním objednávky jste souhlasili s převzetím a zaplacením zboží. Pokud o uvedené zboží již nemáte zájem, informujte nás o této skutečnosti prosím co nejdříve. Vaše objednávka tak nebude blokovat zboží pro ostatní zákazníky, kteří o ně zájem mají. Odstoupení od smlouvy neznamená nepřevzetí odeslané zásilky. V případě nepřevzetí, již odeslané zásilky, máme právo požadovat úhradu zbytečně vynaložených nákladů tj. dopravné a balné 100kč.
Zboží Vám bude zasláno způsobem, který jste uvedli v objednávce.
Při objednávce nad 1000kč máte poštovné do balíkovny ZDARMA
Vámi vybrané zboží je dopraveno přímo na adresu, kterou uvedete v objednávce. Pokud nebudete zastiženi, bude zásilka uložena k vyzvednutí na nejbližší poště, kde si ji můžete kdykoliv v její pracovní době vyzvednout. Obvykle trvá doprava 1-2 pracovní dny. O víkendu a svátcích pošta zásilky nedoručuje.
Osobní odběr je možný po předchozí telefonické domluvě v Karviné nebo v okolí. Více informací na čísle: 725 700 825 nebo na mailu: info@pujcovna-obojku.cz
Zákazník je vždy povinen zkontrolovat neporušenost původního obalu a pásky a obsah zásilky při převzetí balíku od dopravce (pošty) za přítomnosti doručovatele nebo při prodeji v provozovně. Podepsáním přepravního listu kupující souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje ji přímo u dopravce (pošty). Dopravce (pošta) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu. Na pozdější reklamaci vady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled a tyto reklamace budou zamítnuty.
U zásilky je vždy daňový doklad, záruční list a návod v českém jazyce. Stane-li se, že u zásilky některá z těchto položek chybí, obraťte se na nás, např. telefonicky v pracovní dobu. Chybějící záruční list je možné reklamovat nejdéle do 14 dnů od převzetí zboží, po uplynutí této lhůty není možné již vystavit nový. U některých výrobků nahrazuje daňový doklad plně záruční list, pro uplatnění reklamace tedy v těchto případech plně postačuje.
V případě nepřevzetí objednaného zboží zákazníkem má prodávající nárok na zaplacení nákladů na dodání. Poštovné tedy platí kupující, i v případě, že zboží nepřevezme.
Zboží je možné uhradit několika způsoby:
Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě) má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena od dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, budete neprodleně kontaktováni za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že jste předem zaplatili cenu za zboží, bude Vám tato částka převedena zpět na Váš účet nebo adresu a to v nejkratším možném termínu.
Prodávající garantuje bezpečnost poskytnutých osobních dat.
Osobní data Kupujícího jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům. Slouží výhradně k realizaci nezbytných účetních operací, zaúčtování platby za nakoupené Zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci mezi Prodávajícím a Kupujícím.
1. Osobní údaje kupujícího jsou zpracovávány dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), dále také jen GDPR. Kupující bere na vědomí, že prodávající zpracovává jeho osobní údaje v rozsahu: jméno a příjmení, adresa (pro doručení), IČO, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako "osobní údaje").
2. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, v svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
3. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány pouze prodávajícím nebo jím určeným zpracovatelem. Třetím osobám bude umožněn přístup k osobním údajům zákazníků pouze v případech stanovených platnou právní úpravou (zejména v průběhu správního či trestního řízení, ochrana práv spotřebitele, v případě doručování zboží Českou poštou). V případě, že bude zboží doručováno kurýrní společností, Vaše osobní údaje (v rozsahu jméno, příjmení, dodací adresa, telefon, e-mail) budou poskytnuty - dopravci zvolenému kupujícím.
4. Osobní údaje bude prodávající zpracovávat v souladu se zvláštními předpisy. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
5. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
6. V případě, že se kupující domnívá, že prodávající nebo zprostředkovatel provádí zpracování jeho osobních údajů v rozporu se zákonem, může požádat prodávajícího nebo zprostředkovatele o vysvětlení.
7. Kupující má zejména právo svůj souhlas s poskytnutím svých osobních údajů pro marketingové účely kdykoliv písemně změnit či odvolat, a to elektronicky nebo písemně na adresu prodávajícího. Kupující má právo mimo jiné na opravu nepřesných, neúplných a neaktuálních osobních údajů, na informace o seznamu osobních údajů, které o jím prodávající zpracovává a další práva uvedená v nařízení GDPR.
8. Prodávající jako provozovatel informačního systému uvádí další informace ohledně zpracování osobních údajů ve zvláštní sekci uvedené na webové stránce.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. 10. 2019