AKCE

LISTOPAD: KE KAŽDÉ OBJEDNÁVCE NAD 2000KČ SVÍTICÍ OBOJEK JAKO DÁREK NAVÍC ZDARMA.

Více informací ZDE

NÁŠ NOVÝ ESHOP


PRODUKTY VE 3D!

Dokonalý pohled na
produkty - jen u nás!

 


Vyzkoušejte si elektronický obojek ZDARMA na 14 dní.

Vice informací čtěte ZDE

Potřebujete poradit?
+420 725 700 825
info@pujcovna-obojku.cz

 

Reklamace

I když se snažíme prodávat jen kvalitní výrobky, cokoliv se muže někdy pokazit.
 
A tak v případě, že Vaše nakoupené zboží v našem obchodě nefunguje jak má, popřípadě jeví jakoukoliv vadu.  Neprodleně nás o této skutečnosti informujte na info@pujcovna-obojku.cz nebo 725 700 825. Sdělíme Vám nejrychlejší postup k Vaší spokojenosti.
 

Dříve, než budete považovat zařízení za vadné, postupujte nejprve podle Návodu k použití - odstraňování problémů nebo našeho reklamačního desatera.

  • Reklamační desatero pro protištěkací obojky naleznete ZDE
  • Reklamační desatero pro výcvikové obojky naleznete ZDE
  • Reklamační desatero pro neviditelné ploty naleznete ZDE
 
 
Pokud i po těchto krocích shledáte, že zařízení má technickou závadu, kontaktujte nás.
Telefonicky nebo mailem na info@pujcovna-obojku.cz nebo 725 700 825.
Pokusíme se Vám poradit jak vyřešit Váš problém bez reklamace. 
 
Všechny elektronické obojky se posílají na adresu: (Na této adrese se nachází Servis Dogtrace - záruční i pozáruční)
 
 

VNT electronics s.r.o.
Dvorská 605
563 01 Lanškroun

 
Odborná technická podpora:
PO - Pá: 8:00 - 16:00
Mobil 605 291 313 nebo mail servis@dogtrace.com kde Vám ochotně poradí servisní technik Milan Vacek.
 
Při zasílání zboží do servisu viditelně označte jako „reklamace“.
Při uplatnění reklamace na zboží je kupující povinen dodat: čisté zboží (bez tkaných a plastových řemenů), které je předmětem reklamace, v souladu s dokladem, prokazujícím vlastnické právo k tomuto zboží a průvodní dopis, který obsahuje:
  •    Jméno a adresa kupujícího (včetně jména kontaktní osoby, telefon, fax, e-mail)
  •    Reference a popis reklamovaného výrobku, typ, počet kusů
  •    Popis závady, důvod reklamace
  •    Potvrzený záruční list
  •    Kopii dokladu o zakoupení (nabytí) výrobku (faktura, dodací list) - přiložit 
 
Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu ode dne doručení reklamovaného zboží, v některých případech dle předchozí domluvy s kupujícím. Standardní reklamace zde trvá cca 1-5 dní.