AKCE

KE KAŽDÉ OBJEDNÁVCE NAD 2000KČ ORIGINÁLNÍ VODÍTKO A OBOJEK JAKO DÁREK NAVÍC ZDARMA.

Více informací ZDE

NÁŠ NOVÝ ESHOP


PRODUKTY VE 3D!

Dokonalý pohled na
produkty - jen u nás!

 


Vyzkoušejte si elektronický obojek ZDARMA na 14 dní.

Vice informací čtěte ZDE

Potřebujete poradit?
+420 725 700 825
info@pujcovna-obojku.cz

 

Obchodní podmínky

1. VÝBĚR ZBOŽÍ

2. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

3. DORUČENÍ A PŘEVZETÍ ZBOŽÍ (poštovné)

4. PLATBA ZA ZBOŽÍ

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (Vrácení zboží)

6. REKLAMACE ZBOŽÍ (odpovědnost za vady zboží, záruka)

7. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

8. OCHRANA OSOBNÍCH DAT

9. NÁKUP NA SPLÁTKY

10. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ


1. VÝBĚR ZBOŽÍ

V našem internetovém obchodě www.pujcovna-obojku.cz můžete velmi výhodně nakoupit elektronické výcvikové obojky, protištěkací obojky, elektronické neviditelné ploty a další vybrané zboží.
Elektronické výcvikové obojky a protištěkaci obojky si můžete zapůjčit na našem webu www.pujcovna-obojku.cz

U každého výrobku je možné otevřít "detail výrobku", kde jsou uvedeny bližší informace jako cena, termín dodání, podrobný popis a parametry výrobku. Tyto informace jsou doplněny fotografií výrobku s možností zvětšeného náhledu.

 


2. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Objednání v e-shopu

Po dokončení výběru zboží ho vložte do košíku, vyplňte jednoduchý formulář, ve kterém uveďte vaši přesnou adresu a způsob úhrady. Tyto údaje jsou nezbytné pro řádné a včasné vyřízení vaši objednávky. Tyto údaje jsou zpracovávány pouze v rámci obchodu www.pujcovna-obojku.cz a nejsou nikdy poskytovány třetím osobám.

Potvrzení objednávky vám bude zasláno na uvedený e-mail. V den expedice objednaného zboží obdržíte e-mail o zaslání zboží poštou. Pokud budou v objednávce nějaké nesrovnalosti, budeme vás kontaktovat telefonem. Objednávky vyřizujeme většinou do 1 pracovního dne. U některého zboží, které není skladem, se může doba vyřízení objednávky prodloužit. O této skutečnosti vás budeme informovat.

Telefonická objednávka

Máte zájem o některý výrobek, ale raději byste si zboží objednali telefonicky než po internetu a zároveň si o něm zjistili ještě další doplňující informace? Neváhejte nás prosím kontaktovat na telefonním čísle: 725 700 825 a my vaši objednávku rádi vyřídíme také po telefonu.

Objednávka e-mailem

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných osobních údajů a náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy (faktury). Důležité je pro nás také telefonní číslo a případně i e-mail.

 


3. DORUČENÍ A PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zboží Vám bude zasláno způsobem, který jste uvedli v objednávce.

Při objednávce nad 1000kč máte poštovné zcela ZDARMA

Vybrat si můžete z těchto možností:

  • Českou poštou  120kč - platba dobírkou
  • Českou poštou  80kč - platba převodem na účet
  • DPD Private / Parcelshop 100kč - platba dobírkou / rychlou online platbou
  • DPD Private / Parcelshop 70kč - platba převodem / rychlou online platbou
  • Doprava do Slovenské Republiky 250kč - pouze platba předem
  • Osobní odběr (neúčtujeme žádné poplatky)

 

Vámi vybrané zboží je dopraveno přímo na adresu, kterou uvedete v objednávce. Pokud nebudete zastiženi, bude zásilka uložena k vyzvednutí na nejbližší poště, kde si ji můžete kdykoliv v její pracovní době vyzvednout. Obvykle trvá doprava 1-2 pracovní dny. O víkendu a svátcích pošta zásilky nedoručuje.

Osobní odběr je možný po předchozí telefonické domluvě v Karviné nebo v okolí. Více informací na čísle: 725 700 825 nebo na mailu: info@pujcovna-obojku.cz

Balíme zásadně do brandovaných balíků viz foto. V případě, že si zákazník přeje zaslat zboží v balíku bez potisku - prosíme o napsání tohoto požadavku do komentáře k objednávce.

Zákazník je vždy povinen zkontrolovat neporušenost původního obalu a pásky a obsah zásilky při převzetí balíku od dopravce (pošty) za přítomnosti doručovatele nebo při prodeji v provozovně. Podepsáním přepravního listu kupující souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje ji přímo u dopravce (pošty). Dopravce (pošta) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu. Na pozdější reklamaci vady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled a tyto reklamace budou zamítnuty.
U zásilky je vždy daňový doklad, záruční list a návod v českém jazyce. Stane-li se, že u zásilky některá z těchto položek chybí, obraťte se na nás, např. telefonicky v pracovní dobu. Chybějící záruční list je možné reklamovat nejdéle do 14 dnů od převzetí zboží, po uplynutí této lhůty není možné již vystavit nový. U některých výrobků nahrazuje daňový doklad plně záruční list, pro uplatnění reklamace tedy v těchto případech plně postačuje.

V případě nepřevzetí objednaného zboží zákazníkem má prodávající nárok na zaplacení nákladů na dodání. Poštovné tedy platí kupující, i v případě, že zboží nepřevezme.

 


4. PLATBA ZA ZBOŽÍ

Zboží je možné uhradit několika způsoby:

  • Platba hotově - Platba v hotovosti při osobním odběru zboží
  • Platba dobírkou - Nejčastěji používaný způsob úhrady zboží při doručení přepravní společností nebo Českou poštou. V tomto případě obdržíte potvrzení o převzetí hotovosti od pracovníka této společnosti. Daňový doklad bude přibalen v zásilce.
  • Platba bankovním převodem z účtu - Zboží bude expedováno až pro připsání celé částky na náš účet vedený u ČS. Pro urychlení zaslání zboží nám můžete zaslat na mail potvrzení o zaplacení.
  • Nakoupení na splátky

 

Na splátky

Po schválení úvěrové žádosti Vám odešleme zboží, Českou poštou či DPD. Zboží také lze převzít osobně v Karviné, po předchozí telefonické domluvě.

Cena za dopravné je shodná s cenou u běžné dobírkové zásilky.

Více informací najdete na stránce Nákup na splátky.

Ochrana osobních údajů při nákupu na splátky

Pokud zákazník zvolí úhradu ceny objednaného zboží spotřebitelským úvěrem, souhlasí s tím, že osobní údaje poskytnuté firmě půjčovna obojků za účelem uzavření kupní smlouvy mohou být zpracovávány i společností Home Credit a.s., Moravské nám. č. 249/8, 602 00 Brno pro účely vyplnění formuláře žádosti o úvěr případně dalších souvisejících dokumentů na www stránkách společnosti Home Credit a.s.

Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, máte právo přístupu k osobním údajům, právo na opravu osobních údajů, jakož i další práva stanovená v § 21 zákona 101/2000 Sb.o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění.


5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (Vrácení zboží)

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě) má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží.

Pro vrácení zboží do 14 dnů od převzetí platí následující podmínky:

  • Kupující zavolá na telefonní číslo 725 700 825 nebo napíše na emailovou adresu info@pujcovna-obojku.cz, uvede číslo faktury a své jméno a oznámí odstoupení od smlouvy. Jakmile budeme znát všechny tyto údaje, dohodneme s Vámi další podrobnosti ohledně vrácení či výměny zboží.
  • Ke zboží je třeba doložit doklad o koupi (pokladní doklad nebo faktura) a potvrzený záruční list. Zboží musí být čisté, nepoškozené, kompletní, bez známek užívání nebo opotřebování a v původním obalu. Zboží pošlete zpět do 14 dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět) na adresu: Tomáš Betlach, Jabloňová 1689/10, Karviná, 73401. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).
  • K vyměňovanému zboží připojte také průvodní dopis, kde uvedete číslo Vašeho bankovního účtu a také adresu + telefonní kontakt
  • Při výměně či vrácení zboží jsou zákazníkovi podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží (poštovné, výměna poškozeného obalu, atd.) a v případě, že požadujete vrácení peněz složenkou také sazba dle ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek.
  • Tento nárok na vrácení zboží bez udání důvodu zaniká, pokud bylo zboží dodatečně upravováno podle přání Zákazníka.
  • Kupující hradí doručení na adresu Prodávajícího.
  • Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží budou peníze za zboží zaslány složenkou, nebo převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporujícího výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

Zrušení objednávky ze strany prodávajícího

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena od dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, budete neprodleně kontaktováni za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že jste předem zaplatili cenu za zboží, bude Vám tato částka převedena zpět na Váš účet nebo adresu a to v nejkratším možném termínu.

 


6. REKLAMAČNÍ ŘÁD (odpovědnost za vady zboží, záruka)

  • Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní Zboží, může se Vám jako u každého obchodníka stát, že bude nutné Zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené Zboží, kontaktujte nás na telefonu 725 700 825 nebo e-mailem (je třeba uvést Vaše jméno, adresu, telefon, e-mail a název reklamovaného zboží) a my se pokusíme závadu odstranit odbornou radou nebo se s Vámi dohodneme na dalším postupu.
  • Reklamace se uplatňují v sídle výrobce (na adrese Dvorská 605, Lanškroun, 56301) a proto nás kontaktujte (tel. 725 700 825), abychom vám mohly poskytnout více informací jak postupovat v případě reklamace. 
  • Za situace, kdy je zboží zasíláno Prodávajícímu na reklamační opravu, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží a označí zásilku příslušnými symboly.
  • Náklady na zaslání zboží nese zákazník. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou. Dobírkou nebude přijato.
  • Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
  • Jelikož však máme stejné zájmy jako Kupující a snažíme se, aby reklamace zboží netrvala příliš dlouho, vyřizujeme Vaše reklamace zpravidla již do 3 pracovních dnů.
  • Prodávající po řádném vyřízení reklamace vyzve Kupujícího k převzetí opraveného Zboží, resp. zašle zboží poštou zpět Kupujícímu.
  • Nárok na uplatnění reklamace nevzniká mimo jiné v případě: neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním a používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci. Reklamce dále nevzniká, pokud je Zboží mechanicky poškozené spotřebitelem nebo by byla podána na součásti výrobku podléhající přirozenému opotřebení (např. řemínek obojku, baterie).
  • Pokud byla Reklamace neoprávněná (viz předcházející bod), účtuje Prodávající Kupujícímu náklady na lokalizaci a opravu závady, vč. poštovného a balného.

 


7. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

  • Vykazuje-li Zboží zjevné vady, tj. zejména pokud je Zboží Kupujícímu předáno v porušeném transportním obalu, je Kupující oprávněn Zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok Kupujícího na poskytnutí řádného dodání zboží, či na vrácení kupní ceny. Volbu provede Kupující.
  • V případě, že se po převzetí Zboží Kupujícím vyskytnou v záruční době vady Zboží, může Kupující uplatnit svou oprávněnou Reklamaci.
  • Na naše Zboží je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců.
  • Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí Zboží.

 


8. OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Prodávající garantuje bezpečnost poskytnutých osobních dat.

Osobní data Kupujícího jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům. Slouží výhradně k realizaci nezbytných účetních operací, zaúčtování platby za nakoupené Zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci mezi Prodávajícím a Kupujícím.

1. Osobní údaje kupujícího jsou zpracovávány dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), dále také jen GDPR. Kupující bere na vědomí, že prodávající zpracovává jeho osobní údaje v rozsahu: jméno a příjmení, adresa (pro doručení), IČO, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako "osobní údaje").

2. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, v svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

3. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány pouze prodávajícím nebo jím určeným zpracovatelem. Třetím osobám bude umožněn přístup k osobním údajům zákazníků pouze v případech stanovených platnou právní úpravou (zejména v průběhu správního či trestního řízení, ochrana práv spotřebitele, v případě doručování zboží Českou poštou). V případě, že bude zboží doručováno kurýrní společností, Vaše osobní údaje (v rozsahu jméno, příjmení, dodací adresa, telefon, e-mail) budou poskytnuty - dopravci zvolenému kupujícím.

4. Osobní údaje bude prodávající zpracovávat v souladu se zvláštními předpisy. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

5. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

6. V případě, že se kupující domnívá, že prodávající nebo zprostředkovatel provádí zpracování jeho osobních údajů v rozporu se zákonem, může požádat prodávajícího nebo zprostředkovatele o vysvětlení.

7. Kupující má zejména právo svůj souhlas s poskytnutím svých osobních údajů pro marketingové účely kdykoliv písemně změnit či odvolat, a to elektronicky nebo písemně na adresu prodávajícího. Kupující má právo mimo jiné na opravu nepřesných, neúplných a neaktuálních osobních údajů, na informace o seznamu osobních údajů, které o jím prodávající zpracovává a další práva uvedená v nařízení GDPR.

8. Prodávající jako provozovatel informačního systému uvádí další informace ohledně zpracování osobních údajů ve zvláštní sekci uvedené na webové stránce. 

 


9. NÁKUP NA SPLÁTKY

Více o nákupu na spltátky najdete zde.

Přejeme Vám příjemné nakupování


10. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce.